Wednesday 3 October 2012

alhamdulillah.bersyukur kepada ALLAH ;)

ASSALAMUALAIKUM semua.tu dia..first day buat blog dah nak apdate macam2.hahaha.biarlah.ni kan blog kita.huhu~~~~
sebenarnya banyak yang saya nak kongsikan pengalaman saya dengan semua...ha..biasa la...semua org ad pengalaman masing2 kan.macam saya.okey mula bercerita.ehem22.bismillahirahmanirahim...
al kisah...eh2 salah pulak.haha.aish banyak pulak gelak ak ni.cukup anis cukup. :D
pada masa dahulu aku ni seorang remaja yang lalai.tambah lagi dalm bab2 agama ni.memang tak endah.hidup dalam keadaan jahil.huh!!boleh aku buat macam tu.terukkan?mesti korang fikir aku ni terukkan?okey tak kisah pun.aku memang suka straight to the point.dulu kan..aku ni banyak sangat couple.prinsip aku boyfriend aku tu mesti hensem.pernah suatu ketika dahulu ada budak yang tak hensem minta couple kat aku..automatik aku tolak macam sampah.haha.tapi takpe la sebab couple tu kn haram.so takde la aku dapat dosa.ha!!aku fikir macam tu.ate idok ker teruk teman ni?tau pun couple tu haram..tapi buat jugak.dekat yg tak hensem kata haram..dekat yang hensem idok pulak kate haram.err!! teruk betul kamu ni anis.tapi sekarang ni aku dah berubah.aku tahu hidayah tak akan datang bergolek jika kita tak cari.sebab tu aku berusaha untuk mencari keredhaan dari ALLAH.bila dah berubah tu ALLAH je yang tahu betapa malunya aku terhadapNYA.aku tak dapat nafikan semua tu.memang aku jahat dulu.hmm..sedih tak terkata.menangis tak berhenti didalam setiap sujudku.itu semua ALLAH sahaja yang tahu.aku selalu berdoa agar ALLAH mengampuni segala dosa2 ku.insyaALLAH.aku bersyukur tak terhingga sebab ALLAH beri aku peluang untuk berubah diusia muda ku ini.ALHAMDULILLAH :)
Semoga aku sentiasa istiqamah dengan perubahan aku ni.di entry lain aku akan tunjuk tempat2 yang aku pernah pergi bersama kawan2 aku. ASSALAMUALAIKUM :)


ditulis oleh ANIS HANINA <3

No comments:

Post a Comment