Wednesday 3 October 2012

SALAM TAARUF UNTUK SEMUA :)

Assalamualaikum semua..yeah!!hari ini hari pertama saya update blog saya.sebelum saya sembang lebih panjang lagi..saya nk bgtahu bahawasanya saya bukan seorang sahaja yg handle blog ni.tapi kawan saya until jannah (insyaALLAH ) yg juga handle blog ni.hihi.oh ye balik kepada cerita saya tadi.nama penuh saya nuranis hanina binti abdullah and kawan saya namanya nor wahida binti amir.so kami buad nama anis wahida.sedap tak? :D HAHA.actually sebelum ni saya memang ad blog.tetapi blog tu tak bg sikit pun manfaat kepada sy dan kepada semua.now...saya dan kawan saya buad blog ni sebab kami nk berdakwah bersama2 insyaALLAH ( kami ni sebenarnya tengah berhijrah DAN BERUSAHA mencari keredhaan dari ALLAH )..dan kami nk cerita tentang kehidupan kami sebelum ni yang boleh akk2 dan adik2 ambil pengajaran.semoga ALLAH sentiasa merahmati saya,kawan saya dan kalian semua.ahlan wasahlan to our blog :)

No comments:

Post a Comment